Bjorn Brunink, clubkampioen met Lotharingerdwerg en ontvangt predicaat U

In het jaar 2020 kon er helaas, in verband met COVID, geen tentoonstelling worden gehouden. Het was dus dan ook inmiddels al weer twee jaar geleden dat we onze dieren tijdens de Noabershow weer konden showen. De leden van HKSV Hengelo, BPKV Borne en KVO Oldenzaal hebben dan ook reikhalzend uitgekeken of de show in het eerste weekend van november gehouden kon worden. Ondanks dat de hoenders in verband met de vogelgriep verplicht thuis moesten blijven is het toch een fantastische show geworden.

Bij de konijnen werd door de eindjury maar liefst twee keer het predicaat U van uitmuntend toegekend. Een witte Rex van Hans Jogems (BPKV) ontving dit predicaat en werd de uiteindelijke winnaar van de Noabershow. Ook een Lotharingerdwerg van het jeugdlid Bjorn Brunink (KVO) kreeg dit predicaat toebedeeld. Omdat KVO al enkele jaren haar clubshow heeft ondergebracht bij de Noabershow, is Bjorn clubkampioen van onze vereniging. Een fantastische prestatie.